Odpowiedzi

2010-02-08T16:49:18+01:00
Odporność wrodzona - np. z mlekiem matki, genetyczna,
odporność nabyta-szczeopionki, naturalne drobnoustroje,przeciwciała
nabyta to taka którą organizm otrzyuje w czasie swojego życia a wrodzona którą otrzymuje będąć jeszcze w łonie matki
57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:53:41+01:00
Odporność nabyta:
-z mlekiem matki
-szczepienie
-po chorobie

odporność wrodzona - zależy od zdolności reagowania białych krwinek na stan zapalny. Organizm chroni się dzieki barierom obronnym :
-skóra
-ślina
-śluz
-nos
-łzy
129 4 129