1uczniowie 1 klasy byli na wycieczce rowerowej. Przez 2 h40min pokonali odległość 70 km.Z jaką średnią prędkością jechali? wynik podaj z dokładnością do 0,1 km na h
2 w polsce mieszka 38,2 miliony osób. wksaznik urbanazji(procent ludnosci miejskiej w ogólnym zaludnieniu) dla polski wynosi 61,4%. ile osób w polsce mieszka w miastach a ile na wsi

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T16:50:54+01:00
1)
2h40min -70 km
Jechali z prędkością 29,16 km/h
2)
Na wsi żyje około 30% Polaków,a w miastach 70 %.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:52:15+01:00
1. 160 min- 70 km
60 min- x

x= 60x70/160
x=26,25
x=26,3 kmh