Odpowiedzi

2010-02-08T16:52:02+01:00
Nie powinny wszystkie od razu cechy. Najbardziej by było dobrze gdyby współcześni ludzie mieli dobre zachowanie.Dzięki dawanej pomocy innym sami by mogli otrzymać w trudnych chwilach.Powinni być silni i nie poddawać się. Mógłby być miły i uprzejmy dla pań.

Mam nadzieję że się przyda.
46 2 46
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:58:18+01:00
Rycerze w średniowieczu mieli własciewie same zalety. Byli honorowi, odważni, waleczni. sprawiedliwi, prawdomówni,
pobożni, szlachetni i zawsze pomagali słabszym.
Ich życiowym celem było hasło: BÓG, HONOR, KRÓL.

Mysle że współczesnego człowieka powinny charakterezować takie same ww ( wyżej wymienione) cechy.

teraz współczesny "rycerz" też powninien traktować damy z szacunkiem, powinien być honorowy, odważny czy szlachetny.

moze tylko jego głownym hasłem nie powinno być bóg honor, król

tylko "Bog, Honor, Ojczyzna"


pozdrawiam:)
17 4 17