Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Awia
  • Początkujący
2010-02-08T16:50:26+01:00
What was the best part ? Ktora część była najlepsza?
What was the worst part? Ktora część była najgorsza?
How much money did he raise? Ile pieniedzy on wydał?
2010-02-08T16:52:29+01:00
Jaka była najlepsza część?
Co było najgorsze?
Ile pieniędzy i właśnie nie wiem co tu
2010-02-08T16:54:25+01:00
1.Która część była najlepsza?
2.Która część była najgorsza?
3.Ile pieniędzy on wydał?