Odpowiedzi

2010-02-08T16:52:38+01:00
Gdyby na świecie nie było dobra ludzie by robili same złe rzeczy
gdyby na świecie była rozdawana broń palna świat był by spalony
gdyby ludzie umieli czarować to nikt by nic nie robił
1 1 1
2010-02-08T16:53:10+01:00
A) Gdyby na świecie nie było dobra wszyscy ludzie by się pozabijali i nie lubili
b)Gdyby na świecie broń palna była rozdawana byłyby cały czas wojny i bitwy
c) gdyby ludzie umieli czarować to cały świat wyglądałby obrzydliwie, ponieważ każdy by sobie robił wszystko na swoje życzenie:)
Myślę że pomogłam:)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:33:55+01:00
A) gdyby na świecie nie było dobra ludzie kłóciliby się, kradli, zabijali,kłamali.Nie byłoby kościołów :)
b)Gdyby na świecie broń palna była rozdawana wojny gdyby się zaczęły nigdy by się nie skończyły, a małe dzieci zabijały by swoich kolegów gdyby im coś nie pasowało.
c)gdyby ludzie umieli czarować każdy by był bogaty i nikt by na nic nie pracował. Nikt nie miał by celów, które by chciał zrealizować, a świat byłby nudny.
1 5 1