Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:57:29+01:00
X- pierwsza liczba
4x-druga liczba
x-8- trzecia liczba

x + 4x + x - 8 = 28
6x - 8 = 28 |+8
6x = 36 |:6
x= 6

pierwsza liczba to 6
4 x 6 = 24 druga liczba to 24
6 - 8 = -2 trzecia liczba to -2

2010-02-08T17:02:28+01:00
I liczba=x
II liczba=x*4
III liczba=x-8


6x-8=28 //+8
6x =36 //:6
1x =6

I liczba = 6
II liczba= 6*4=24
II liczba= 6-8=(-2)

spr.6+24+(-2)=28



Liczę na naj ;)
1 1 1