Odpowiedzi

2010-02-08T16:56:38+01:00
Cześć Tato !

Chciałem Cie przeprosić za moje złe zachowanie. Dużo się zmieniłem, musiałem ze względu na okoliczności. Bardzo Cię przepraszam i jest mi żal że tak nagannie się zachowywałem. Tatku proszę Cię o wybaczenie. Obiecuję się poprawić.
Ściskam Cię mocno i pozdrawiam !

Kochający synek Pinokio !



Myślę że pomogłam !
Buziaki i pozdrawiam !
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:58:36+01:00
Drogi tatusiu !
Pragnę przeprosić Cię za wszystko co zrobiłem źle.Za każdy zły uczynek.Chcę Cię również powiadomić ,że nie jestem już złym Pinokiem i staram się być dobrym uczniem i synkiem.Bardzo żałuję,
że byłem złym chłopcem .Naprawdę jest mi przykro.Byłbym Ci wdzięczny gdybyś mi wybaczył moje złe zachowanie . Obiecuję poprawę. Serdecznie Cię pozdrawiam .


Pinokio
9 4 9