Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T22:51:57+02:00
Pole kwadratu = a²
Obwód kwadratu = 4a

a² = 1200 / √
a = 36,64
Ob = 4×36,64
Ob = 146,56


1 5 1
2009-10-09T23:04:10+02:00
Ob kwadratu= 4a
P kwadratu= 1200²
a=√1200
a=34,64
Ob= 4* 34,64
Ob= 138,56
1 5 1
2009-10-10T00:05:53+02:00
Oblicz obwód kwadratu, którego pole jest równe:
a) 1200²
Wynik podaj z dokładnością do 0,01.

P kwadratu=a²
a²=1200cm²
a=√1200
a=34,641cm
obw.=4*34,641cm=138,564cm≈138,56cm
1 5 1