Odpowiedzi

2010-02-08T16:57:49+01:00
Ja, Ojcze Święty chciałbym Ci podziękować za to że byłeś nie tylko głową Kościoła, ale za to że byłeś też wielkim człowiekiem, świętym człowiekiem. Dziękuję Ci za słowa "Nie bójcie się", dzięki którym przestałem się bać, dzięki którym wyszedłem z cienia i które w ciężkich chwilach sobie przypominam. Jesteś bez wątpienia świętym człowiekiem, który zasługuje na wieczną pamięć. Odszedłeś, ale zawsze będziesz z nami...
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T16:59:03+01:00
Ja chcialabym podziekowac dla Jana Pawla II za dobros jaka nas obdarzyl.
Za to ze odwiedzal biedne kraje i nie patrzyl na kolor skoory. Kochal wzsystkich ludzi nie wyroznial kolorow skory. Kochal nasza ojczyzne, potrafil wybaczac. Pokazal ludziom jak maja sie zachowywac w pewnych sytuacjach. Potrafil zaakceptowac ludzi z innych wyznan. Pozostawil po sobie ksiazki i encykliki dla ludzi. Dawal przyklad dzieciom , ze trzeba sie zawsze modlic. Pokazal ze uwielbia muzyke i warto dazyc do swoich celow.
16 4 16
2010-02-08T17:36:21+01:00
Za dobro za to ze był za to ze wspierał lud w trudnych chwilach za to ze oddał nam swoje serce za poswiencenia
5 4 5