Odpowiedzi

2009-10-09T23:39:05+02:00
D) -1,21 + 5,1 = 3,89
e) -3,24 *(0,2)= -0,648
f) 0,24 : (-0,4) = -0,6
g) 2 3/4 * (-0.5) = -1 3/8
h) -2,3 -1/3 = 79/30
i) -3.75 : (-1 1/4) = 4,6875
j) 1/3 : (-0,7) = 10/21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-09T23:39:09+02:00
D) -1,21 + 5,1 = 3,89
e) -3,24 *(0,2)=-0,648
f) 0,24 : (-0,4) =-0,6
g) 2 3/4 * (-0.5) =-1,375
h) -2,3 -1/3 =-23/10-1/3=-69/30-10/30=-79/30=-2 19/30≈2,6(3)
i) -3.75 : (-1 1/4)=-3,75:(-1,25)=3
j) 1/3 : (-0,7) =1/3*(-10/7)=-10/21≈-0,48

≈ w przybliżeniu
2009-10-09T23:41:21+02:00
D) 3,89
e) -0,648
f) -0,6
g) jeżeli tam jest 2 i 3/4 to będzie: -1,375
h) -2 i 3/10 - 1/3= -2 i 9/30 - 10/30= -2 i 29/30
i) -3 i 3/4 : (-1 i 1/4)= -15/4 * (-4/5)= 3
j) 1/3 : (- 7/10)= 1/3 * (-10/7)= -10/21