Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:01:47+01:00
Talent jasnowidzenia
talent przewidywania przyszlości
talent uzdrawiania
talent pomagania słowem
2010-02-08T17:18:35+01:00
Troskliwość, miłość, ambitność, uczciwość, szczerość, inteligencja
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:27:44+01:00
Może być to np. talent tłumaczenia snów. Przewidywania przyszłości. Talent np. uzdrawiania. Pan Jezus miał moc uzdrawiania i po przez ten sposób pomagał ludziom chorym od wielu lat , niewidzącym, opętanym przez złe duchy itp. Talent mądrości podejmowania rozsądnych i odpowiednich decyzji. Może być wiele talentów pomagających innym ludziom.