Uzupełnij wyrazy : ą , ę , lub on. om , en . em .
odsłoni...ty
elem..ty
skr..powany
k..bajnista
w..tylacyjny
eksperym..talny
rem..townia
rek..p..sata
reglam..towany

wpisz do kratek krzyzówki wyrazy zawierające : ą , ę , om . on , en , em według podanych nizej znaczeń
1 .sprzedawca (10liter)
2. ubranie ochrone będące połączeniem bluzy ze spodniami (10liter)
3. wstrząs , potłuczenie ( 9 l)
4. mocny , nie rozcieńczony ( 12 l)
5.spis towarów znajdujacych się w danej chwili w sklepie ( 8 li)
6. naprawa , odnowienie czegoś ( 6 liter)
7. wytwórca ( 9 li)
8. umowa . uklad ustalajacy zobowiażania stron ( 8 li)
9. natężony . wzmożony ( 10 li)
10. prawdziwy , rzeczywisty ( 11 li)
11. uczęszczanie ( 10 liter)
12. istnienie , bytowanie (11 liter)
13. rozumny . pojetny , wykształcony ( 12 liter)
tu chodzi o taie cos np. w 12 tym słowem jest egzystencja

dam naj .

2

Odpowiedzi

2010-02-08T17:02:54+01:00
Uzupełnij wyrazy : ą , ę , lub on. om , en . em .
odsłonięty
elementy
skrępowany
kombajnista
wentylacyjny
eksperymentalny
remętownia
rekąpemsata
reglamątowany

wpisz do kratek krzyzówki wyrazy zawierające : ą , ę , om . on , en , em według podanych nizej znaczeń
1 .sprzedawca (10literom)
2. ubranie ochrone będące połączeniem bluzy ze spodniami (10liter)
3. wstrząs , potłuczenie ( 9 l)
4. mocny , nie rozcieńczony ( 12 l)
5.spis towarów znajdujacych się w danej chwili w sklepie ( 8 li)
6. naprawa , odnowienie czegoś ( 6 liter)
7. wytwórca ( 9 li)
8. umowa . uklad ustalajacy zobowiażania stron ( 8 li)
9. natężony . wzmożony ( 10 li)
10. prawdziwy , rzeczywisty ( 11 li)
11. uczęszczanie ( 10 liter)
12. istnienie , bytowanie (11 liter)
13. rozumny . pojetny , wykształcony ( 12 liter)
tu chodzi o taie cos np. w 12 tym słowem jest egzystencja

Sorki dlaej nie wiem. :( I chyba źle to zrobiłam. Przepraszam.. ;(
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:05:26+01:00
Odsłonięty
elementy
skrępowany
kombajnista
wętylacyjny
eksperymentalny
remontownia
rekąpensata
reglamentowany

prosze masz juz pierwsza połowe zadania ;)

8 2 8