Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:04:18+01:00
Moje hobby to muzyka. Slyszalem rozne rodzaje muzyki. Ja lubie sluchac piosenkarza Piotra Kupiche.Moja ulubiona grupa zespolowa to Feel.
2010-02-08T21:06:04+01:00
Moim hobby jest muzyka. Słucham różnego rodzaju muzyki. Słucham muzyki która mi się podoba. Moim ulubionym piosenkarzem jest Piotr Kupicha. Moim ulubionym zespołem jest grupa Feel.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)