Odpowiedzi

2010-02-08T17:09:48+01:00
Dlatego że pan Jezus po przez swoje zmartwychwstanie i śmierć na krzyżu pokazał nam jak bardzo nas kocha i dlatego ludzie wierzą i wierzyć będą w pana Jezusa zawsze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:59:35+01:00
Tak na prawde na tym opiera sie cala nasza wiara. Chodzi tu o to że my po śmieci mamy tak samo nie tylko zmartwywstac jak Jezus Chrystus, tylko mamy prowadzic zycie pośmiertne.Przecież po smierci ciało człowieka zostaje w grobie, a nasza dusza trafia na sad ostateczny i tam jestesmy sadzeni przed całym majestatem.
PROSZE>