Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:03:34+01:00
Jeżeli jest się świadkiem agresji,czy też w szkole czy nie,na pewno nie powinno się tego lekceważyć.
Wyjściem z takiej sytuacji jest poinformowanie pedagogów szkolnych.
Osoba,która używa przemocy jest osobą zdemoralizowaną,której należy się pomoc.
Wielu młodych ludzi jest agresywnych,używa przemocy na przykład gdyż w domu jest nie ciekawa sytuacja.Jedną z takich przyczyn jest alkoholizm w domu.
Nie możemy tolerować takich zachować.
Dbajmy o to,by dzieci nie bały się chodzić do szkoły i by nie ulegały osobom "silniejszym"



Myślę,że chociaż troszkę pomogłam :)
2 3 2
2010-02-08T17:04:35+01:00
Moi drodzy, jezeli jestescie swiadkami przemocy w szkole, nie przechodzcie obok tego obojetnie. Zawiadomcie nauczyciela dyżurującego, to nie jest donoszenie na uczniow lecz stawanie w obronie pokszywdzacego, wezcie to sobie do serca.