Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:04:57+01:00
Torf znajduje zastosowanie w medycynie (kąpiele borowinowe, preparaty torfowe, np. S. Tołpy), w rolnictwie i ogrodnictwie (produkcja nawozów torfowych i ziemi ogrodniczej oraz produkcja doniczek). Służy również jako opał w postaci torfu opałowego lub półkoksu torfowego.
1 5 1
2010-02-08T17:55:55+01:00
Torf używamy przede wszystkim do palenia i żyzności gleby.