Przekształć podane wypowiedzenia na zdania konstrukcji biernej tak, aby uniknąć dwuznaczności.

1)Zarząd firmy powołał zespół specjalistów.
2)Bazar zastąpił stadion.
3)Działania władz wywołały protesty mieszkańców.
4)Hieny zjadły lwy.

;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T08:32:57+02:00
1. Zespół specjalistów został powołany przez zarząd firmy.
2. Stadion został zastąpiony przez bazar.
3. Protesty mieszkańców zostały wywołane przez działania władzy .
4. Lwy zostały zjedzone przez hieny.
129 4 129
2009-10-10T09:07:00+02:00
1. Zespół specjalistów został powiłany przez zarząd firmy.
2. Stadion został zastąpiony przez bazar.
3. Protesty mieszkańców zostały wywołane przez działania władz.
4. Lwy zostały zjedzone przez hieny.
.! :)
Ja tak mam...;)
59 4 59