Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:14:05+01:00
5x+2y=20/*3
7x+3y=29/*(-2)

15x+6y=60
-14x-6y=-58

15x-14x+6y-6y=60-58
x=2

5x+2y=20
5*2+2y=20
2y=20-10
2y=10/:2
y=5
x=2 y=5 spr: 5*2+2*5=20 10+10=20
7*2+3*5=29 14+15=29
Dasz naj ? ;)
2010-02-08T17:36:58+01:00
5x+2y=20/razy(-3)
7x+3y=29/razy(2)

-15x-6y=-60
14x+6y=58

-x=-2/podzielić (-1)
x=2

5x+2y=20
x=2
5razy 2+2y=20
10+2y=20
2y=20-10
2y=10/podzielić 2
y=5