Odpowiedzi

2010-02-08T18:46:19+01:00
Urodzajna ziemia to taka, która przynosi plony. A żeby Słowo Boże wnosiło coś w nasze życie trzeba je rozumieć i się do niego stosować (chociaż to trudne). Przyniesie ono plony jeśli będziemy je przekazywać innym np swoim dzieciom, rodzicom, sąsiadom. Biblia jest zbiorem wartości uniwersalnych, które zawsze są aktualne i możemy brać rady (z biblii).
Mam nadzieję że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:33:04+01:00
Aby być urodzajną ziemią według mnie znaczy to aby być idealnym pod coś .Słowa idealna ziemia pod słowo Boże można rozumieć tak: człowiek grabi ziemie aby była równa i mógł posadzić ziarenka po jakimś czasie wyrosną warzywa/owoce.Bóg jest tym człowiekiem grabiącym a grabie są jego słowem a my ziarnem które zamienia się w owoce.Czyli musimy słuchać boga ,poddawać się mu aby wszystko poszło po jego myśli dzięki temu rozwinie się w nas miłość i dobroć