Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:11:22+01:00
Dnia 11 lutego 2010 roku w szkole ***** w *<miasto>**odbędzie się poczta walentynkowa. Wszystkich chętnych prosimy o wrzucanie kartek do skrzynki.
Podpis
1 5 1
2010-02-08T17:11:30+01:00
OGŁOSZENIE !

Samorząd Szkolny ogłasza iż w dn. 11.02.2010r. odbędzie się poczta walentynkowa ! Każdy z Was może wysłać swoją walentynkę !

Zapraszamy !
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:15:23+01:00
Dzień dobry. Chcielibyśmy ogłosić, że dnia 11 lutego odbędzie się poczta walentynkowa. Do pudełka możecie wrzucać kartki, miłe wierszyki itp. należy pamiętać, aby napisać imię oraz klasę odbiorcy. Zachęcamy do wzięcia udziału wszystkich uczniów. :)
4 4 4