Odpowiedzi

2010-02-08T17:12:56+01:00
M.Rzeczpospolita
D.Rzeczpospolitej
C.Rzeczpospolitej
B.Rzeczpospolitą
N.Rzeczpospolitą
Msc.Rzeczpospolitej
W.Rzeczpospolita
W liczbie mnogiej się nie da
2010-02-08T17:13:38+01:00
M. Rzeczpospolita
D. Rzeczpospolitej
C. Rzeczpospolitej
B. Rzeczpospolitą
N. Rzeczpospolitą
Ms. Rzeczpospolitej
W. Rzeczpospolita!
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:19:40+01:00
Mianownik( kto,co)- Rzeczpospolita
Dopełniacz( kogo, czego): Rzeczpospolitej
Celownik(komu,cemu): Rzeczpospolitej
Biernik(kogo,co): Rzeczpospolitą
Narzędnik(z kim, z czym): (z) Rzeczpospolitą
Miejscownik(o kim, o czym): (o) Rzeczpospolitej
Wołacz(o!):Rzeczpospolito!
1 5 1