Odpowiedzi

2010-02-09T09:04:45+01:00

Ich habe schwester.Ich finde schwester super.ich habe hung.ich finde mein hund höflich.Ich habe freundin .......ich finde ....... net.ich habe viele Bücher.ich finde Bücher interessant.
.






Ja mam siostre.Uważam że jest super,ja mam psa . uważam że mój pies jest grzeczny.ja mam przyjaciółke......(imie).Uważam że jest miła.ja mam dużo książek . uważam że są ciekawe.
P.S
Jeśli oto ci chodzi moge napisać więcej .tylko niewiem czy to ma być tak.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T13:48:04+01:00
Ich finde Meine Schwester nicht.Ich finde in toll weil er ist ein toller typ.Wir finden unseren ball nicht.Sie finden die neue Lehrerrin Super.Du findest deine lieblingste kugel nicht.Er findt ihn blod und langwailig.Es findt ihn nicht weil er nicht vesocht.

Ich habe meine ball gefonden.Ich habe morgen meine Geburtstagparty.Ich habe mein Fahrrad gepuzt.Ich habe meine Pizza gegesen.Wir haben ein bastel fleuzeug gebastelt.Sie haben uns eschrekt.Ich habe meinen Hund eine Hundefressen gegeben.Ich habe tischtennis mit meinen Freunden gespielt.

Tłumaczenia:
Nie znajde siostry.Uważam że on jest świetny że on jest fajnym typem.
Nie znajdziemy naszej piłki.Uważają że ta nowa nauczycielka jest super.
Ty nie znajdziesz swojej ulubionej kulki.On uważa go jako głupiego i nudnego.
On nie znajduje go bo nie próbował.

Znalazłem moją piłkę.Mam jutro moje urodziny.Umyłem swój rower.Zjadłem swoją pizze.My zrobiliśmy samolot do sklejania.Oni nas przestarszyli.Ja dałem mojemu psu jedzenie dla psów.Grałem z moimi przyjaciółmi w tenisa stołowego.

Prosze:)
1 1 1