Odpowiedzi

2009-10-10T09:39:13+02:00
Tak człowiek powinien nad sobą pracować.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T09:44:07+02:00
Czy człowiek XXI wieku powinien nad sobą pracować? Tak. Uważam że człowiek XXI wieku może i ma jakąś wiedzę, ale nie potrafi jej za bardzo wykorzystać, i popełnia głupoty. Twierdzę tak ponieważ wiele osób mądrych, stacza się na dno. Jest to dla mnie szokiem widząc małą dziewczynę w sklepie, chowającą coś do kieszeni. Człowiek jest może istotą mądrą, ale bardzo słabą śmiem tak twierdzić, ponieważ człowiek nie wytrzymuje nieraz presji jaką się na niego nakłada, z czego schodzi na złą drogę, zaczytają się rozbije, kradzieże, złe wychowanie. Mówi się o Tym ze jest to obrana przed światem i narzuconą prędkością przez niego.
Jednak wiara w Boga pomogła by zmienić wszystko. Wierząc w niego mamy wiarę która nam pomaga, sam bóg nam pomaga, ponieważ jest łaskawy i miłosierny.
Człowiek musi bardzo mocno popracować nad sobą, choć nie chce się do tego przyznać, i oszukuje sam siebie, wie dobrze że źle robi. to jest mentalność człowieka.

nie wiem co dalej napisać. jak coś to dopisz sobie cos