Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:17:42+01:00
Żarówka- Thomas Alva Edison, 1879r.
świetlówka- Arthur Compton, 1935r.
silnik elektryczny- Faraday Michael, 1822r.
elektromagnes- William Sturgeon, 1825r.

Proszę o naj xD
Mam nadzieję, że pomogłam :*
10 4 10
2010-02-08T17:18:07+01:00
Żarówka- Thomas Alva Edison 1879r.
świetlówka- Arthur Compton 1935r.
elektromagnes- William Sturgeon 1825r.
silnik elektryczny-Faraday Michael 1822r.

3 5 3