Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:17:33+01:00
Moniuszko urodził się 5 maja 1819 w Ubielu koło Mińska, zmarł 4 czerwca 1872 w Warszawie

Pieśni:Dziad i baba
Złota rybka
Krakowiaczek
Świtezianka
Trzech budrysów
2010-02-08T17:17:51+01:00
Urodził się 5 maja 1819 roku w ubielu koło mińska
zmarł w 1872 roku na zawał serca
sen niepewności
pieśń nai
kotku
do niemna
Lirnik wioskowy
2010-02-08T17:18:19+01:00
Moniuszko urodził się 5 maja 1819 w Ubielu
Kiedy zmarł zm. 4 czerwca 1872 w Warszawie

utwory:
Opery
Halka
Sen Wieszcza
Flis
Hrabina