Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:25:32+01:00
Jeżdżę na siatkówkę Mój nauczyciel nazywa się Józek Kowalski Moim ulubionym zawodnikiem jest Mariusz Wlazły
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T21:02:57+01:00
Ćwicze siatkówkę. Trenuje codziennie. Mój nauczyciel nazywa się Józef Kowalski. Jest miły ale pozwala na dużo(coś chyba źle napisane jest). Moim ulubionym siatkarzem jest Mariousz Wlazły. Jest dla mnie faworytem.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)