Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:19:05+01:00
Gdy bede w pelni samodzielni dalej bede bardzo kochal swoich rodzicow. Bede wspieral ich finansowo jak i w innych sprawach. Spora ilosc czasu bedzie poswiecona dla nich. Gdy tylko najdzie potrzeba bede staral sie im pomoc. Do konca zycia bede im wdzieczny za to, ze mnie wychowali takim jakim jestem.
16 4 16
2010-02-08T17:20:17+01:00
Gdy bedę już całkowicie samodzielna i tak będę pamiętała o swoich rodzicach. Będę ich często odwiedzać. Nigdy nie oddała bym swoich rodziców do domu opieki. Rodzice wychowali nas i każdy człowiek powinien być wdzięczny swojej mamie i tacie.
13 4 13