Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:18:04+01:00
X+y=100
x-y=40

2x=140 ||:2
x=70

y=100-70=30
2010-02-08T17:19:53+01:00
X+y=100
x-y=40

x=100-y
100-y-y=40
-2y=-60/ (-2)
y=30
x=100-30=70
Liczby to 30 i 70
pozdrawiam:)
2010-02-08T17:21:41+01:00
X- pierwsza liczba
y - druga liczba

układ równań

{x+y = 100 -> x= 100 - y
{x-y= 40

{ x= 100 - y
{(100-y)-y = 40

{ x= 100 - y
{100-y-y = 40

{ x= 100 - y
{-2y = 40-100

{ x= 100 - y
{-2y = -60 / : (-2)

{ x= 100 - y
{y = 30

{ x= 100 - 30
{y = 30

{ x= 70
{y = 30

liczbami tymi są 70 i 30