Odpowiedzi

2010-02-08T17:18:26+01:00
Wziąć w jarzmo, niewolę; uciemiężyć; podporządkować sobie, opanować

Ujarzmić ogień.
Ujarzmić wiatr.
64 4 64
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:19:42+01:00
Wziąć w niewolę; uciemiężyć; podporządkować sobie, opanować .

Treserzy w ZOO muszą codziennie ujarzmiać dzikie zwierzęta.
Nasza wychowawczyni nie potrafi ujarzmić naszej klasy.


:)
292 4 292
2010-02-08T17:20:08+01:00
Ujarzmić - zgłagodzić, zmniejszyć, oswoić

1. Wczoraj ujarzmiłam bestię.
2. wiele ludzi próbuje ujarzmić wiatr.
24 3 24