Odpowiedzi

2010-02-08T17:18:35+01:00
Nie wiem jakie mialas ferie
25 2 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:27:00+01:00
Moje ferie były fajne. ponieważ lepiłam bałwana , jeździłam na nartach i rzucałam się śnieżkami z moim rodzeństwem.Codziennie wstawałam o 10.00. Na początku moich ferii pojechałam na tydzień do babci i dziadka. Tam poznałam fajną koleżankę o imieniu Ola .Po dwóch dniach się zaprzyjaźniłyśmy. Chodziłyśmy na spacery, zjeżdżałyśmy z górki i bardzo dobrze bawiłyśmy się. Po powrocie od babci dziadka pojechalam do moich kuzynek na wieś. Tam mi siębardzo podobało , ponieważ był spokój i było świeże powietrze -nie to co w mieście. I tak upłynął mój czas w ferie zimowe.
6 2 6