Odpowiedzi

2009-10-10T09:49:53+02:00
Moim zdaniem seksualna nie ale po niektórych dzieciakach widac ze są bite i chodzą błąkają sie po podwórku rozwalając
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T10:39:50+02:00
Jesli chodzi o przemoc seksualna to raczej sa bezpieczne. Nie slyszalem o zadnych problemach z przemoca seksualna. Co do przemocy fizycznej mam inne zdanie. Dzieci czesto sa bite, najczesciej przez starszych "kolegow". Zdarzaja sie sytuacje, ze sa bite tez przez rodzicow. Przemoc psychiczna tez wystepuje. Nie ktorzy znecaja sie psychicznie nad dziecmi min. przezywajac je.
  • 125
  • Rozwiązujący
2009-10-10T12:47:21+02:00
Dzieci jeżeli chodzi o sexualnie to są bezpieczne.
A fizycznie teraz w telewizji pokazują tyle dzieci bitych przez rodziców, i że nieodpowiedzialność sąsiadów którzy o tym wiedzieli i nic nie zrobili bo uważali że to nie ich sprawa.Ale też psychicznie jest żle za zamkniętymi dzwiami my nie wiemy co się dzieje. Dużo razy dzieci martletowane psychicznie były przezywane i obrażane. aaaanapewno ich rodzice mówili im że są do niczego i w życiu nic nie osiągną i zginą.