Odpowiedzi

2010-02-08T17:20:15+01:00
Złota kaczka,o wandzie co nie chciała Niemca i o Lechu,Czechu i Rusie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:33:51+01:00
'Rycerze okrągłego stołu'

* Baudwin z Bretanii

* Bedivere
* Colgrevance
* Dagonet
* Galahad
* Gawain
* Girflet
* Król Artur
* Lamorak
* Lancelot z Jeziora
* Malagant
* Mordred
* Morhołt
* Palomides
* Parsifal (postać literacka)
* Tor (rycerz Okrągłego Stołu)
* Tristan


'Tristan i Izolda'

* Izolda Jasnowłosa
* Izolda o Białych Dłoniach
* Król Marek
* Morhołt
* Palomides
* Tristan