Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:26:49+01:00
0.2x+0.5x+5(5x-1)-2.7x=6.5 /*10
2x+5x+250x-50-27x=65
230x=115 /:230
x=0.5

0.3(0.4x-1.2)+0.36=0.6
0.12x-0.36+0.36=0.6
0.12x=0.6
x=5
2010-02-08T17:27:18+01:00
1.
0.2x+0.5x+5(5x-1)-2.7x=6.5
0,2x + 0,5x + 25x - 5 - 2,7x = 6,5
23x - 5 = 6,5 /+5
23x = 6,5 + 5 / : 11,5
x = 11,5

2.
0.3(0.4x-1,2)+0.36=0.6
0,12x - 0,36 + 0,36 = 0,6
0,12x = 0,6 / : 0,12
x = 5