Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:26:51+01:00
Pani Wanda
3.5x3.25=11,375zł
pani zosia
3,75x2.50=9,375zł

pani zosia zapłaciła mniej
2010-02-08T17:26:54+01:00
3,5 × 3,25 zł ≈ 11,38 zł -> tyle musi zapłacić pani Wanda
3,75 × 2,5 zł ≈ 9,4 zł -> tyle musi zapłacić pani Zosia
odp. Mniej pieniędzy musi zapłacić pani Zosia.
2010-02-08T17:27:06+01:00
Pani Wanda
3,5kg x 3,25zł=11,37
Pani Zosia
3,75kg x 2,50zł =9,37