Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:08:20+01:00
6b
chroni zarodek- łupina nasienna
jest substancją odżywczą dla zardoka- bielmo
rozwija się z niego młoda roślina zarodek
7b
Jarzębina zjadają jemiołuszki , wabią zwierzęta czerwienią


8 w przyrodzie : wytwarzają związki organiczne ,
podczas fotosyntezy usuwają z atmosfery dwutlenek węgla,
produkuja tlen

Dla czlwieka:
maja właściwości lecznicze
przyprawy
ozdoby
2010-02-08T19:33:03+01:00
6b
łupina nasienna
bielmo
rozwija się z niego młoda roślina zarodek
7b
Jarzębina zjadają jemiołuszki , wabią zwierzęta czerwienią


8 w przyrodzie : wytwarzają związki organiczne ,
podczas fotosyntezy usuwają z atmosfery dwutlenek węgla,
produkuja tlen

Dla czlwieka:
maja właściwości lecznicze
przyprawy
ozdoby


gvj