Odpowiedzi

2010-02-08T17:28:02+01:00
2a. =37,96
b. =56,07
c.=214,08
d.=29,17
e.=23,022
f.=51,81

3a.=36,45
b.=61,8
c.=23,115
e.20,4
2 3 2
2010-02-08T17:31:10+01:00
A)30,40+7,56 (równa się) 37.96
b)46,27+9,8 (równa się) 56,07
c)135,18+78,9(równa się)214,08
d)37,4-8,23(równa się)29.17
e)40,5-17,478(równa się)23.022
f)120-68,19(równa się)51,81

a)13,5*4,7(równa się)63,45
b)24,72*2,5(równa się)61,8
c)30,82*0,75(równa się)23,115
e)8,568:0,42(równa się)20.4
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:38:24+01:00
30,40+7,56=37,96 [ w słupku będzie tak jak jest ]
46,27+9,8 = 56,07 [ w słupku będzie 46,27+9,80 ]
135,18+78,9=214,08 [ w słupku będzie 135,18+78,90 ]
37,4-8,23= [ w słupku będzie 27,40-8,23 ]
(PS.działania liczysz normalnie) [ przecinki pod przecinkami ]
40,5-17,478=23.022 ( do " słupka " musisz napisać 40,500-17,478 ) [ jedno pod drugim)
120-68,19=51,81 ( do " słupka " musisz napisać 120,00-68,19 ) [ jedno pod drugim)

a)13,5*4,7=63,45 [ normalnie liczysz tylko " przecinek " - liczysz ile jest miejsc po przecinku i w wyniku po tylu miejscach zaznaczasz ]
b)24,72*2,5=61,8
c)30,82*0,75=23,115
e)8,568:0,42=20.4 [ normalnie jako dzielenie tylko że tak musisz podpisać 856,8:42 i przecinek wstawiasz tak jak jest ]

PS.nie wiem czy chodziło Ci o słupki , ale jak byś nie wiedziała to napisałam .

Mam nadzieję że pomogłam .

3 3 3