Odpowiedzi

2010-02-08T17:25:43+01:00
Planktony to organizmy unoszące się na wodzie.Przemieszczają się wraz z prądami wodnymi.Stanowią pożywienie dla zwierząt wodnych m.in. śledzi,orki.Brak planktonu spowodowałby załamanie łańcucha pokarmowego.Planktony to np.bakterie; organizmy zwierzęce (zooplankton) czyli pierwotniaki, wrotki, widłonogi i rurkopławy.
Moze byc.?;]]
1 4 1
  • mpo
  • Początkujący
2010-02-08T17:26:51+01:00
Plankton to zespół organizmów żywych unoszących się w wodzie.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:29:24+01:00
Ogół najczęściej drobnych organizmów roślinnych i zwierzęcych.unoszących się biernie w toni wodnej wodnej mórz i jezior, pokarm wielu zwierząt np. rym


___

pisałam to na przyrce . ;p, pozdrawiam :)
1 5 1