Odpowiedzi

2010-02-08T17:26:03+01:00
Kompletna Nowosc !!!
Nowy odkurzacz marki THx and YOU tylko teraz za 199zl
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:30:35+01:00
Czy masz problemy z łupieżem? Jeśli tak to nasz szampon jest właśnie dla ciebie.Szampon "Czyścioch"jest najlepszy. Zwalcz łupież już po 3 dniach stosowania. Nasz produkt jest najtańszy i najlepszy pod słońcem. Kup go teraz!!!!!!!!!!!
1 5 1