Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:31:23+01:00
Przeżywając Adwent patrzymy na świętych z czasów pierwszego przyjścia Chrystusa: na Maryję, Matkę Bożą, na św. Józefa, św. Jana Chrzciciela, Zachariasza i Elżbietę, na archanioła Gabriela. Każda z tych adwentowych postaci może nas czegoś nauczyć. Adwentowe postacie uczą nas oczekiwania przyjścia Pana z wytrwałą wiarą i głęboką nadzieją. Uczą pokory, otwarcia na Boże dary, modlitwy, posłuszeństwa, czystości, głębokiego życia wewnętrznego. Nie tylko nas uczą, ale wstawiają się za nami. To także jest podstawą nadziei, że: "W Bogu dokonamy czynów pełnych mocy"
PS: Polecam zajrzeć do Pisma Św. Nowego i Starego Testamentu. Cały taki tekst, jest tam.
2010-02-08T17:33:31+01:00
Proroków Starego Testamentu,ponieważ zapowiadają rychłe przyjście na świat(narodzenie)Jezusa.