Odpowiedzi

2010-02-08T17:39:09+01:00
Modlić si e chodzić do kośćioła chodzić do spowiedzi i komuni św
1 5 1
2010-02-08T18:15:24+01:00
Musimy byc wolini od uzależnien by współpracowac z łaską Jezusa
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:29:51+01:00
Wspólna łaska z Jezusem zaczyna się poprzez Chrzest oraz inne sakramenty .Należy postępować według jego zasad a otrzymamy wiele łask . Jezus nie nienawidzi człowieka tylko grzech który jest w nim.Nie postępując grzesznie zbliżamy się do Jezusa