Potrzebuje rozwiązania dwóch haseł z krzyżówki m.in
1Komórka zaiwrająca kilka lub kilkanascie jąder komorkowych???
2.Tworzą go osobniki podobne do siebie ktore moga sie krzyzowac i wydawac płodne potomstwo;]

i jeszcze jedno
a) wymien 3 cechy swiadczace o tym ze Lis rudy jest isiota żywa
b)Wymien 2 elementy ktore nie wystepuja w jego komorkach
c) napisz 2 cechy swiadczace o przynaleznosci lisa do krolestwa zwierzat
z góry dzięęx

2

Odpowiedzi

2009-10-10T10:54:03+02:00
1.Komórczak
2.Gatunek
a)odżywia się,rozmnaża się,jego ciało jest zbudowane z komórek
b)chloroplasty,ściana komórkowa
c)jest ruchliwy i ma organizm zbudowany z komórek
Dostałam z tego 5:PMam nadzieję że pomogłam pozdrawiam:*
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T10:55:16+02:00
Do krzyżówki:
1.komórczak
2.Gatunek
Lis:
a)oddycha,odżywia się,wzrost
b)Nie ma chloroplastrów i ściany komórkowej
c)cudzożywny i ruchliwy
1 4 1