Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:38:12+01:00
Jedna druga + 0,6 =1.1

0,55- jedna czwarta =0.8

pięć czwartych * 0,1 =1,2

13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:39:44+01:00
Jedna druga + 0,6 =1,1

0,55- jedna czwarta =0,3

1,25 + pięć szóstych = dwa i dwie dwudzieste czwarte

pięć czwartych * 0,1 = 0,15

1,2 / trzy piąte =1 i pięć szóstych

0,25 / jedna osma =2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:43:04+01:00
1. jedna druga czylli o,5 +0,6=1,1
2.0,55+ 1 czwarta czyli 0,25= 0,8
3. 1.25+ piec szóstych czyli 0,83(3)=w przyblizeniu 2,08
4.1.25*0.1=1.25
5.1,2 /0,6=2
6.0,25/0,125=2
Proooszeee; 0))))
Mam nadziejee ze pomogłaam ;))
52 2 52