Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T17:36:48+01:00
-pikolitr
-mililitr
-centymetr sześcienny
-litr
-decymetr sześcienny
-metr sześcienny
-kilometr sześcienny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:38:25+01:00
[mm3] milimetr sześcienny
[cm3] centymetr sześcienny
[dm3] decymetr sześcienny
[m3] metr sześcienny
[km3] kilometr sześcienny



:)



2 4 2
2010-02-08T17:41:21+01:00
Jednostki objętości:
w metrach sześciennych, decymetrach sześciennych, litrach, mililitrach,
1 5 1