Odpowiedzi

2010-02-08T18:02:33+01:00
Ludność Azji - 3 672 mln = 3 672 000 mln
ludność Ziemi- 6,1 mld = 6 100 000 000 mln
6 100 000 000 - 100%
3 672 000 - x%

(3 672 000 x 100%):6 100 000 000 = 0,06%
odp. Ludność Azji stanowiła 0,06% ogółu ludności Ziemi.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T18:16:41+01:00
Cześć :-)
3 672 mln = 3 672 000 000
6,1 mld = 6 100 000 000

3 672 000 000/6 100 000 000 * 100% = 3 672/61% = ok. 60,2%
Odp.: Ludność Azji stanowi ok. 60,2% ludności całego świata.
3 3 3