Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:38:06+01:00
Np.
Kasia przyszła umoczyć sobie bluzkę, ponieważ jest bardzo gorąco.
Rodzice przyłożyli mi lód na czoło po moim bolesnym upadku.

2010-02-08T17:39:17+01:00
Chcemy w tych dniach umoczyc wargi
przylozyli noz do szyi
2010-02-08T17:39:40+01:00
Jacek i Andrzej wyjechali rano na ryby i już o 6 umoczyli wędki w jeziorze.
Dawid i Michał zrobili zadanie domowe, jednak zbytnio się do tego nie przyłożyli.