Odpowiedzi

2010-02-08T17:46:05+01:00
Rozpatrując układ pokarmowy można sądzic ze jego budowa jest dosc prosta rury
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T19:21:39+01:00
Układ pokarmowy, składa się głównie z rury, licząca od 8-9 metrów, która rozpoczyna się otworem ustnym, przechodzącym w przedsionek (przed zębami) dalej w jamę ustną właściwą, przełyk, żołądek, jelito cienkie i grube oraz kończy się odbytem.