Odpowiedzi

2010-02-08T17:48:45+01:00
Y=0+2x
3x-3(0+2x)=1 to w klamerke

y=0+2x
3x-6x=1 w klamerke


y=0+2x
-3x=1/(-3) w klamerke

y=0+2x
x=-3 w klamerke

To było x, teraz y.

{-2x+y=0
{3x-3y=1

wracamy się do 2 równania, albo do 1 jak się chce. Ja się wracam do 2.


{-2x+y=0
3*(-3)-3y=1 klamerka

{-2x+y=0
-9-3y=1 klamerka


{-2x+y=0
3y=1+9/:3 klamerka

{-2x+y=0
y=3 i 1/10 klamerka

rozwiązaniem równania jest:
x=-3
y=3 i jedna dziesiąta(1/10)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:53:28+01:00
Źle skonstruowane zadanie.
-2x=y=0

Dwa razy =?
Uznam,że to znak minus.

{y=2x-0
{3x-3y=1

{y=2x-0
{3x-3(2x-0)=1

{y=2x-0
{3x-6x=1

{y=2x
{-3x=1/:(-3)

{y=2x
{x=3

{x=3
{y=2 × 3

{x=3
{y=6

Metodą Podstawiania ; )

Zobacz jeszcze,bo może masz na końcu książki rozwiązanie jeżeli w niej było to zadanie ;) Bo ja mam odpowiedzi na takie zadania :P