Odpowiedzi

2009-10-10T11:18:43+02:00
2 - 88888
3 -99999
15 -300 0000
18 -1 80 000
5 -300 000
9 3 9
2009-10-10T11:25:28+02:00
Przez 2 i 3 np. 2*3*12345=74070
spr. 74070:3=24690
74070:2=37035

przez 15 - 18510 bo 18510:15=1234
przez 18 - 22212 bo 22212:18=1234
przez 3 i 5 - 18510 bo 18510:3=6170 i 18510:2=9255
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T11:28:47+02:00
Podzielonej przez 2 i 3 to : 60000
podzielonej przez 15 to : 30000
podzielonej przez 18 to : 18000
podzielonej przez 3 i 5 to :15000
8 5 8