Przed klasówką z przyrody Jacek położył się do łózka o godzinie 22.00. Przez pierwsze 1 i 1/2 godziny nie mógł zmrużyć oka. Wreszcie zasnął. Przez 2 i 1/4 godziny spał na lewym boku, a przez 2 i 1/3 godziny na prawym. Później przez 1 i 1/12 godziny śniły mu się koszmary i wiercił się niespokojnie. Wreszcie zasnął mocno i do rana spał twardym snem przez 3 i 1/3 godziny. O której się obudził?
Proszę zrobić je jak najszybciej, jak to możliwe. Dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-08T17:43:42+01:00
22.00+1.30=23.30
23.30+2.15=1.45
1.45.+2.20=3.45
3.45+1.30=5.15
5.15+3.20=8.35
2010-02-08T17:48:44+01:00
Obudził się o 8. 00-
22.00+ 1 1\2- 23. 30, 23. 30+ 2 1\4- 01. 15, 01.15+ 2 1\3- 03. 35, 03.35+1 1\12- 04.40, 04.40 +3 1\3- 8.00
koniec zadania