Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:20:12+01:00
Witam!
Bezposrednio ,za uczenie sie odpowiada tzw.hipokamp.Jest to struktura ,ktora znajduje sie w korze mozgowej.Wiec,jesli uczymy sie wiersza ,wszystkie informacje trafiaja najpierw do hipokampa.
Dalsze badania pokazaly,ze zeby ten wiersz zapamietac musimy sie przespac.Sen bowiem jest tym czasem ,w ktorym hipokampf przekazuje wiedze korze mozgowej.Kora mozgowa te informacje (w naszym przykladzie wiersz) zapamietuje.
Rano ,okazuje sie ,zewiersz ,ktory wieczorem stekalismy plynnie umiemy.
Mam nadzieje ze pomoglam.PA
1 5 1
2010-02-09T15:35:55+01:00
No tooo : PP
kora mózgowa pomaga nam zapamietywac np. gdy uczymy sie coś na pamiec wszystko jakby jest tam zapisywane ; D
Czym mózg jest bardziej pofałdowany tym lepiej i szybiciej sie uczymy ; PPP


pozdrex xd
1 5 1